onsdag 27 februari 2013

En sån dag...

...då det mesta inte riktigt blir som man tänkt sig.

Låg och drog mig i sängen lite för länge idag. Såpass länge att jag glömde bort att jag ska jobba idag.
Som tur är så kom jag på det innan det var dags att få panik. Lullade runt i min egen takt och tänkte att det här blir nog bra ändå.

Tills jag kom på att jag måste ju ha kläder på mig. Sprang runt i flera minuter och försökte hitta rätt grejer, inte alltid lätt även när man har uniform på sig.

Just det, måste ju få i mig frukost också, fan nu börjar det bli riktigt dåligt med tid.
Har redan för länge sen konstaterat att det blir ingen promenad innan jobbet iaf.

Lyckades efter alla om och men faktiskt missa mitt tåg iaf så nu kommer jag hela 4 minuter försent till jobbet.

(Upptäckte precis att jag satt på min bh helt fel också men det orkar jag inte bry mig om.)

Z (springer som en tok till tåget!)

Inga kommentarer: