onsdag 6 mars 2013

25 dagar kvar!!

Blev väckt i morse av min naprapat som hade hittat en obetald faktura på mig. Blev smått nervös (?!) men lyckades hitta rätt papper och rätt månad på internetbanken och det visade sig att jag inte alls var skyldig pengar! Ha!

Hade lätt kunnat sova en stund till men är så vaken som jag kan bli så då kan jag lika gärna sätta igång med dagen.
I med frukost och iväg till den stora staden. Idag skall det vaccineras! Gula febern, Hepatit och antagligen rabies. Ska köpa mjölksyretabletter också när jag ändå håller på. Sen blir det en sväng till optikern för att fixa intyg på mitt synfel för om bara nån vecka är det dags för hälsoundersökning på jobbet.
Om jag hinner (läs; orkar) så ska jag nog kolla på lite kläder också eftersom sommargarderoben ganska omgående behöver uppdateras.

Sen blir det bakning och slappande här hemma. Minst en tigerkaka och en sats kokostoppar ska landa i frysen.

Z

Inga kommentarer: